De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele Classic C1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

t*****************@h********** 14-03-2023

Stofzuiger

Geschreven voor: Miele Classic C1

Wij hebben jaren geleden dezelfde stofzuiger gekocht. Heel tevreden. Nou laat ik van de week mijn ouderwetse thermometer valken in de badkamer met kwik. Niet wetende dat ik dit niet mocht opruimen met de stofzuiger.
Wel gedaan dus deze stofzuiger moet weg te gevaarlijk zit kwik in. Dezelfde stofzuiger gekocht en hij doet het nog beter. We zijn er erg tevreden over. Gaat jarenlang mee.
Stil en zuigt geweldig . We hoeven hem zelfs niet op volle kracht te laten stofzuigen.

Pluspunten

• Stil
  • Krachtig

Minpunten

Charon 31-01-2023

Het huishouden is nog nooit zo leuk geweest

Geschreven voor: Miele Classic C1

Dit is een hele fijne stofzuiger, hij is best stil , meerdere opties qua zuigkracht met opzetstukjes en een lang opzetstuk voor in de auto met de bon die in de doos zat heb ik nog gratis zakken kunnen bestellen die gratis bezorgd worden kortom heel erg tevreden

Pluspunten

• Opzetstukjes
  • Stille stofzuiger
  • Soepel in gebruik
  • Lang opzetstuk voor in de auto

Minpunten

• Opzetstukjes niet in de stofzuiger